Kizeo to Airtable via Zapier: Only new records showing, need existing data
Bonjour je suis Nahos,
je souhaite récupérer les données existantes sur mon formulaire KIZEO pour l'incrémenter sur une base de données AIRTABLE que j'ai créer via Zapier.
mais problème est c'est que ça m'affiche que les nouveaux enregistrements, alors que j'ai également besoin des données déjà existantes de mon formulaire
Page 1 / 1
Hi @Nahos
Translated to English:
Hello, I am Nahos,
I want to retrieve the existing data on my KIZEO form to increment it on an AIRTABLE database that I created via Zapier.
but the problem is that it only shows me the new records, while I also need the existing data from my form
@Nahos
For us to have more info, post screenshots showing how your Zap steps are outlined and configured in EDIT mode so we can see the field mappings.
Also, details a specific example for us to have more context.
Hi @Nahos,
Welcome to the Community.
Before proceeding, please share a detailed screenshot of configuring your Zap and the Apps issue and all of its fields.
Please don't include personal information in the screenshot or blur out any personal information.
Thank you!
1- Évènement sur les donnés me permet de me connecter à mon formulaire KIZEO
2- Obtenir des données me permet d'obtenir les données de mon formulaire KIZEO
3- Créer un enregistrement me permet de créer un enregistrement dans mon table Airtable que j'ai créer un amont avec les mêmes champs de mon formulaire KIZEO
4- Mettre à jour me permet de mettre à jour ma table Airtable à chaque nouveau enregistrement